САЩ наложи санкции на Газпромбанк, за да ограничи износа на руски газ
Европейските държави използват банката, за да плащат газа, който все още купуват от Русия
Авиокомпанията е последният европейски оператор на теснокорпусния самолет
European Air Charter "пенсионира" последния си самолет MD-82 на 21 октомври 2023 г. Българската компания за чартърни полети е последният европейски оператор на теснокорпусния тип McDonnell Douglas, съобщава Ch-aviation.
Самолет на 33,2 години, доставен на ATI - Aero Trasporti Italiani, LZ-LDP извърши последния си полет от Хургада до Варна. European Air Charter "пенсионира" първите два от деветте си MD-82 през 2022 г., последвани от останалите седем през 2023 г. Флотът на компанията вече ще се състои само от десет самолета A320-200.
Друг български чартърен превозвач ALK Airlines все още разполага с два MD-82, но и двата са спрени от януари 2023 г.
Други европейски авиопревозвачи прекратяват експлоатацията на този тип самолети доста по-рано.
Последният европейски MD-81 е "пенсиониран" от Air Sweden през 2011 г., последният MD-83 - от Дания през 2021 г., последният MD-87 - от AMAC Corporate Jet през 2022 г., а последният MD-88 - от Bukovyna Airlines през 2013 г., показва модулът ch-aviation fleets history.
Европейските държави използват банката, за да плащат газа, който все още купуват от Русия
Производството на мляко достигна 160,8 милиона тона през 2023 г.
52 % от лондончани не смятат, че коронацията трябва да се плаща от данъкоплатците