Рада Бонева: Носим средно една дреха по 7 пъти и я хвърляме, имаме огромен проблем с консуматорството
Гост: Екоактивистката Рада Бонева
В момента ресторантът се управлява от трето поколение собственици, които постоянно варят същия бульон
Ресторант в квартал Екамай в Банкок, Тайланд, стана известен с това, че вари един и същи бульон в една и съща тенджера вече повече от 45 години.
Въпреки че за повечето хора това е страховит начин да получат стомшни проблеми, има много повече от история и причина защо този дълъг процес на готвене продължава вече почти пет десетилетия, казва New York Post.
Семейният ресторант на име Wattana Panich стана известен с дългото време на задушаване на бульона от неговата телешка супа с нудълс - наречена "neua tune".
Популярното ястие включва съставки като задушено и сурово говеждо месо, шкембе, чесън, канела, черен пипер, корен от кориандър и около дузина китайски билки.
През 2020 г. трето поколение собственик на бизнеса Натпонг Кавийнтавонг каза пред Great Big Story: „В продължение на 45 години бульонът от нашата супа никога не е бил изхвърлян след готвене. Държим бульона за една нощ и след това го използваме за супата за следващия ден“.
„Бульонът е съхраняван и варен в продължение на 45 години, което му придава уникален вкус и аромат“, добавя той.
Но със сигурност това не е много хигиенично или безопасно? Чуваме ви как крещите от изненада, докато четете това.
Но не се страхувайте, защото не всичко е такова, каквото изглежда. Супата се вари вече близо 50 години, а собственикът на ресторанта уверява, че чисти съда, в който се приготвя всяка вечер.
„Изваждаме супата от тенджерата и оставихме да къкри през нощта“, обяснява той. Това „малко“, останало къкри в тенджерата, а след това формира основата за супата на следващия ден.
И методът - известен като perpetual stew - очевидно прави разликата във вкуса на ястието, предвид отзивите на ресторанта в Trip Advisor.
Гост: Екоактивистката Рада Бонева
Изявлението идва ден, след като дългогодишният президент Башар ал Асад беше свален от власт
Коя е най-добрата железопътна компания в Европа?