1 USD
1.72761 BGN
Петрол
64.96 $/барел
Bitcoin
$110,828.0

Когато шефовете му разбират, че търси информация в Google на работа, той e уволнен

Свят

Работодателите разпечатали 50 часа история на търсенията в уеб браузъра

Британецът Джош Уилямс сподели в социалната мрежа TikTok какво се е случило, когато началниците му са го забелязали да сърфира в интернет по време на работа. Разпечатват 50 часа от историята на търсенията му в мрежата, след което го уволняват.

Джош е нает като администратор в отдела за обслужване на клиенти в продължение на три месеца. Според него често не му е била възлагана работа, затова е прекарвал времето си, сърфирайки в интернет на служебния си компютър.

Сред съдържанието, което е търсил, са следните теми: „Ботоксът на Саймън Коуел се е объркал (телевизионен водещ и създател на Britain's Got Talent, бел. ред.)“, „Болят ли зъбите от Турция?“ и други.

След като губи работата си 

Снимка: Getty Images / iStock

Разстроен от загубата, Джош публикува историята в TikTok. Той се надява, че видеото ще стигне до повече хора и че ще му донесе така необходимите пари.

„Тъй като нямах доходи, си казах: единственият ресурс, който ми остана, е TikTok“, обяснява той в изявление пред Kennedy News.

Мечтата му се сбъдва и видеото бързо избухва.

Някои потребители са разстроени, че началниците на Джош следят сърфирането му в интернет, други предложиха той да сърфира в интернет на телефона си, а не на служебния си компютър, а трети му казаха, че е загубил работата си по глупав начин.

Краткосрочно въздействие и пропуснати възможности 

Публикуването на видеото наистина му носи пари, но този ефект е краткотраен. Според вестник Mirror, 26-годишният жител на Бристъл е спечелил 450 паунда (около 530 евро).

Но това има и негативни последици. Джош губи поне три други работни места, защото работодателите са видели видеото му.

„Казаха, че ценностите ми не отговарят на компанията им – всъщност, аз не им подхождах“, каза Джош. „Чувствах се доста засрамен и разочарован от себе си.“

Въпреки че се надява един ден да си изкарва прехраната като създател на онлайн съдържание, Джош предупреждава другите да се замислят два пъти, преди да публикуват каквото и да било онлайн – дори и да изглежда забавно или тривиално.

„Може да ви се стори смешно, но след преживяното бих казал, че това е едно от най-лошите неща, които можеш да направиш за бъдещето и кариерата си.“

Последвайте businessnovinite.bg в INSTAGRAM 

Последвайте businessnovinite.bg във FACEBOOK

Последвайте businessnovinite.bg в LINKEDIN

Съдържанието е информативно и не представлява консултация, препоръка или съвет за вземане на инвестиционно решение.

Последни публикации

Бизнес Видео Подкаст

Виж всички предложения от брошурата тук