Бан на социалните мрежи за деца. Ще проработи ли?
Забраната, която ще обхване платформи като X, TikTok, Facebook и Instagram
Очаква се онлайн ваканционните продажби в САЩ да нараснат с най-бавния си темп поне от 2015 г.
Amazon откри сезона на празничното пазаруване с второто си голямо търговско събитие за годината, защото на чуждите пазари конкурентите, в лицето на Walmart и Best Buy, вече пуснаха отстъпки. Тази година компаниите се борят да привлекат клиенти с по-малки бюджети за коледни подаръци.
Двудневното търговско събитие „Prime Early Access Sale“ за членовете на Amazon, което започва във вторник, прилича много на летния маркетингов ход на Prime Day и ще се конкурира с ранните отстъпки от търговците на дребно.
„Търговците на дребно вероятно ще се борят по-усилено и по-рано за потенциално по-малко долари тази година. Мисълта е, че ранобудният хваща доларите“, каза Карол Шпикерман, президент на консултантската компания Spieckerman Retail.
Walmart започва коледното си намаление от 10-13 октомври, за да се конкурира с дните с отстъпки на Amazon, като се фокусира върху намалението върху всичко, от играчките Hot Wheels до багаж.
Очаква се онлайн ваканционните продажби в САЩ да нараснат с най-бавния си темп поне от 2015 г. и да нараснат само с 2,5% до 209,7 млрд. долара, според Adobe Analytics.
Ранното начало на празничния пазарен сезон обаче не е изненада.
Големите търговци на дребно като Target и Walmart дават големи отстъпки от месеци, за да се отърват от излишните запаси, които се натрупват в складовете. Някои от тях дори пуснаха конкурентни сделки, когато Amazon проведе разпродажбите си в Prime Day през юли.
По това време Amazon спечели около 12 млрд. долара от продажби, според Adobe.
„Този празничен сезон търговците на дребно прибягват до груби промоции, за да склонят купувачите“, каза Спикерман.
Забраната, която ще обхване платформи като X, TikTok, Facebook и Instagram
От компанията потвърдиха за проблем в световен мащаб
През тази година 75,9 % от регистрираните автомобили са бензинови