Amazon започна първите коледни намаления

Свят
 

Очаква се онлайн ваканционните продажби в САЩ да нараснат с най-бавния си темп поне от 2015 г.

Amazon откри сезона на празничното пазаруване с второто си голямо търговско събитие за годината, защото на чуждите пазари конкурентите, в лицето на Walmart и Best Buy, вече пуснаха отстъпки. Тази година компаниите се борят да привлекат клиенти с по-малки бюджети за коледни подаръци.

Двудневното търговско събитие „Prime Early Access Sale“ за членовете на Amazon, което започва във вторник, прилича много на летния маркетингов ход на Prime Day и ще се конкурира с ранните отстъпки от търговците на дребно.

„Търговците на дребно вероятно ще се борят по-усилено и по-рано за потенциално по-малко долари тази година. Мисълта е, че ранобудният хваща доларите“, каза Карол Шпикерман, президент на консултантската компания Spieckerman Retail.

Снимка: iStock

Walmart започва коледното си намаление от 10-13 октомври, за да се конкурира с дните с отстъпки на Amazon, като се фокусира върху намалението върху всичко, от играчките Hot Wheels до багаж.

Очаква се онлайн ваканционните продажби в САЩ да нараснат с най-бавния си темп поне от 2015 г. и да нараснат само с 2,5% до 209,7 млрд. долара, според Adobe Analytics. 

Ранното начало на празничния пазарен сезон обаче не е изненада.

Снимка: iStock

Големите търговци на дребно като Target и Walmart дават големи отстъпки от месеци, за да се отърват от излишните запаси, които се натрупват в складовете. Някои от тях дори пуснаха конкурентни сделки, когато Amazon проведе разпродажбите си в Prime Day през юли.

По това време Amazon спечели около 12 млрд. долара от продажби, според Adobe. 

„Този ​​празничен сезон търговците на дребно прибягват до груби промоции, за да склонят купувачите“, каза Спикерман.

Последни публикации

Бизнес Видео Подкаст