Търсите хотел на ниво? Нов потребителски индекс мери качеството

БГ Бизнес

Хотелите се оценяват на база отзиви от гостите в повече от 200 онлайн платформи

Нов потребителски индекс ще измерва качеството на хотелските услуги в България. Той е разработен по инициатива на Хотелския форум. При изчисляването на индекса HotScore™ (Hotel Score) основна тежест имат отзивите и оценките на гостите на хотелите, публикувани в повече от 200 онлайн платформи, сред които Booking, Tripadvisor, Holiday Check, Google и други. Други фактори, които също се отчитат, са категорията на хотела, броят на коментарите и оценките в различните платформи и др.   

Годишният индекс е изчислен на база над 1500 хотела в България – всички, които отговарят на условието да имат 20 и повече стаи и категория три и повече звезди. Като резултат е съставена класацията TOP 100 Best Hotels in Bulgaria 2022, в която влизат 100-те хотела с най-висок HotScore™ в страната. 

Целта на индекса е както да мотивира собствениците да задържат добрите  резултатите или да ги подобрят, но съшо и да е полезен за потребителите. Хотелите, които участват в топ 100 ще получат специален стикер.

 

Последни публикации

Бизнес Видео Подкаст