
Търг на сувенири от Олимпийските игри в Париж събра над 200 000 евро за благотворителност
Продадените артикули включват олимпийски факли, костюми и аксесоари от церемонията по откриването
Отложените плащания влияят негативно върху отношенията на фирмата с партньорите
Всяка трета фирма в България отлага плащания към свои клиенти и доставчици, най-вече заради отложени плащания от нейни клиенти и от там - липсата на достатъчно налични средства. Това сочи проучване на финансовата компания Smart Factoring и на агенцията за маркетингови изследвания BluePoint, цитирано от БТА.
Проучването е направено през март сред представителна извадка от лица, вземащи решения в компании с персонал до 249 човека и годишни приходи между 100 000 и 5 000 000 евро. Сред анкетираните компании 42,5% дават ясен сигнал, че отложените плащания влияят по-скоро негативно върху отношенията на фирмата с партньорите им, а 11,2% от тях определят последствията като силно негативни за бизнеса им.
При отложените плащания издадената фактура не се заплаща веднага, а след договорен срок между страните в сделката. Най-често този срок е в рамките на 30, 60 или 90 дни.
Последвайте businessnovinite.bg в INSTAGRAM
Последвайте businessnovinite.bg във FACEBOOK
Последвайте businessnovinite.bg в LINKEDIN
Продадените артикули включват олимпийски факли, костюми и аксесоари от церемонията по откриването
Певицата излезе от ракетата и целуна земята
Първоначалните такси се увеличават с 60%