Бан на социалните мрежи за деца. Ще проработи ли?
Забраната, която ще обхване платформи като X, TikTok, Facebook и Instagram
Даниела Иванова и Момчил Еленков стават част от новия мениджмънт
Даниела Иванова поема ролята на директор развитие за Европа, а Момчил Еленков ще отговаря за финтех глобални партньорства на компанията, съобщиха от Viber.
От Viber обявиха още повишения в българския офис на компанията. След като през февруари, Атанас Райков пое ролята на Старши директор развитие за най-важните държави за приложението, с две нови ключови роли сега са Даниела Иванова и Момчил Еленков. Двамата ще развиват бизнеса на компанията, както и финтех продуктите на глобално ниво.
Повече информация за новите позиции и отговорности:
Даниела Иванова влиза в ролята на директор развитие за Европа в Rakuten Viber. Нейният фокус ще бъде върху растежа на бизнеса на компанията чрез установяване на иновативни процеси и нови възможности в маркетинга, PR комуникациите и продуктите на компанията. Даниела е стратегически консултант за използването и оптимизирането на кампании за привличане, ангажиране и задържане на потребители в дигитални платформи.
Професионалното развитие на Даниела включва също и глобална позиция, като маркетинг мениджър в централата на SoundCloud в Берлин. Силно повлияна от start-up обществото и предприемаческия дух, Даниела се връща в България, за да подпомага развитието на локалния бизнес. Даниела завършва с почести университета в Хага, Нидерландия с диплома по „Международен бизнес и мениджмънт“, а по-късно специализира „Дигитални стратегии в маркетинга“ в Нюйоркският университет, САЩ.
Момчил Еленков оглавява глобалното финтех развитие в Rakuten Viber. Основната му цел е да добавя ключови финтех функции в приложението чрез създаване на мрежа от стратегически партньори. Фокусът му е върху BaaS доставчици или такива на платежни услуги и банки, както и компаниите, предоставящи комунални услуги, лоялни и кешбек програми. Момчил има опит в телеком индустрията, както и B2B експертиза. Управлявал е мобилни продукти и услуги, CRM кампании във водещи телекоми и е прилагал стратегии за комуникацията към потребители.
Забраната, която ще обхване платформи като X, TikTok, Facebook и Instagram
От компанията потвърдиха за проблем в световен мащаб
През тази година 75,9 % от регистрираните автомобили са бензинови