
6 луксозни часовника, които не са Rolex
Ако искате луксозен часовник на достъпна цена, ето някои предложения
Бизнес платформата на bTV Media Group се откроява с потребителски теми, експертни анализи и любопитни истории за успеха на компаниите
Една година след старта си, бизнес сайтът на bTV Media Group - businessnovinite.bg, се наложи като един от водещите източници за полезна и актуална информация от света на бизнеса и финансите. Сайтът събира на едно място всичко, което аудиторията иска да знае с достъпно съдържание от света на макроикономиката, енергетиката, кредитирането, фондовите и стоковите борси, киберсигурността, недвижимите имоти, криптовалутите и високите технологии.
Потребителите могат да проследят интересни разговори в специалната поредица Бизнес Видео Подкаст (БВП), в която доказани експерти от различни сфери на бизнеса гостуват на водещата Живка Попатанасова. Рубриката „Корпоративни истории“ разказва по любопитен и завладяващ начин за пътя към успеха в различни компании и индустрии, а най-новата дигитална рубрика ESG обръща специално внимание на „eкологичното, социално и корпоративно управление“ и разглежда успешни примери от българския и международен пазар.
Разгръщане в полето на бизнес новините бе логична следваща стъпка от развитието на дигиталните проекти на bTV Media Group в продължение на стремежа на компанията да бъде водещ източник на информация и да отразява широк спектър от теми.
„С развитието на businessnovinite.bg продължаваме да инвестираме във висококачествено съдържание, да надграждаме дигиталното си присъствие и разширяваме политематично нашите платформи. Стремим се да задоволим високите изисквания и да предлагаме актуални и интересни новини, които са важни не само за бизнеса, но и отразяват потребителската гледна точка. Бизнес сайтът е естествено продължение на новинарското съдържание от bTV Новините и желанието ни да бъдем полезни и още по-близо до нашата аудитория“, сподели Антон Хекимян, директор „Новини, актуални предавания и спорт“ в bTV.
Сайтът се развива с бързи темпове, като от старта си досега са генерирани над 8,6 милиона разглеждания на страниците, а дневно 30 000 души избират да се информират от платформата. Екипът на интернет портала се разшири през тази една година, като популярни икономисти и финансисти допринасят за съдържанието в рубриката „Мнение“ с експертните си коментари и анализи. Тематичните рубрики представят успешните примери и лица на компании, които споделят своя опит в сферата на отговорното и корпоративно управление, а платформата дава допълнителни възможности за позициониране на марки и инициативи.
Фокус през следващата година ще бъдат авторските анализи по актуалните теми в България и по света, добавяне на нови дигитални рубрики и още повече видео съдържание, които да ангажират и информират потребителите, които се интересуват от важните събития в света на бизнеса.
Ако искате луксозен часовник на достъпна цена, ето някои предложения
Как вулканите могат да станат източник на устойчиво строителство
Вече са създадени такива сайтове, насочени към потребители на криптовалути