1 USD
1.85951 BGN
Петрол
73.95 $/барел
Bitcoin
$101,569.0

Компания предлага пари на служителите си, за да ходят на срещи

Свят

Служителите получават бонуси, ако ходят по срещи

 

В нов опит да повиши щастието на работното място и да се справи с обществените предизвикателства, китайската технологична компания Insta360, базирана в Шенжен, Китай, стартира кампания, предлагаща парични стимули за служителите да ходят на срещи. Инициативата, съобщена от South China Morning Post, има за цел да насърчи връзките и чувството за принадлежност сред работната сила.

  • Служителите получават бонуси, ако излизат на срещи 
  • Ако връзката продължи дълго, парите се увеличават 
  • Инициативата предизвика различни реакции

Как работи програмата

Технологичната компания предлага на работниците си 66 юана (приблизително 16,80 лв.) за всяка валидна публикация, представяща отделно лице извън компанията на нейната вътрешна платформа за запознанства. Служителите, които успешно намерят и поддържат връзка в продължение на три месеца, имат право на по-голяма награда. И двамата партньори и сватовникът ще получат по 1000 юана (приблизително 254,49 лв.).

Работниците са ентусиазирани като близо 500 публикации са публикувани във форума на компанията от нейното стартиране. Според представител на Insta360, са били разпределени около 10 000 юана в по-малки парични награди за споделяне на профили на необвързани. Все още обаче не са присъдени бонуси за запознанства, тъй като кампанията е на по-малко от три месеца.

 

Смесени реакции от страна на служителите

Инициативата предизвика различни реакции сред служителите и обществеността. Докато някои приветстваха творческия подход, други поставиха под въпрос последиците от него.

Един служител шеговито отбелязва:

 „Компанията ми е по-нетърпелива от майка ми“, докато друг се чудеше:

„Компанията има ли планове за наемане на персонал?“ В социалните медии някои потребители дори предложиха правителството да въведе подобни стимули.

Не всички отговори бяха положителни. Един критик отбеляза:

 „Любовта не трябва да се измерва с пари“, изразявайки загриженост относно паричния фокус на инициативата.

Справяне с по-големи обществени проблеми

Кампанията на технологичната компания идва на фона на тревожния спад в броя на браковете и раждаемостта в Китай. Правителствените данни разкриват, че само 4,74 милиона двойки са регистрирали брака си през първите три тримесечия на 2024 г., рязък спад от 16,6% в сравнение със същия период през 2023 г. По същия начин раждаемостта в нацията продължава да спада, достигайки исторически минимум от 6,39 раждания на 1000 души през 2023 г., спад от 6,77 през 2022 г.

*Съдържанието е информативно и не представлява консултация, препоръка или съвет за вземане на инвестиционно решение. 

Последвайте businessnovinite.bg в INSTAGRAM

Последвайте businessnovinite.bg във FACEBOOK

Последвайте businessnovinite.bg в LINKEDIN

Последни публикации

Бизнес Видео Подкаст