Завърши ремонтът на 6 блок на АЕЦ „Козлодуй“
Блокът вече е включен в електроенергийната система
Логото на Джокович се вижда върху стъклото
Hublot подобрява играта си с представянето на часовника Big Bang Unico Novak Djokovic, който е в чест на начина на мислене и прецизността на своя съименник.
Без обикновено да е дълбоко ангажиран в света на тениса, Hublot обяви Джокович - един от най-добрите играчи на всички времена - за посланик на марката само преди около три години, съобщава Fobes. Той е спечелил 24 титли на сингъл от Големия шлем, както и много други върхови победи.
Новият часовник Hublot Big Bang Unico, който носи неговото име, е проектиран така, че да отразява неговия стремеж да се справя с предизвикателствата и да усъвършенства играта си. Той е по-лек от тенис топка и е изработен с рециклирани глави на ракети, тениски на Джокович и др.
Сега той се е заел да помогне за проектирането на новия часовник, от който ще бъдат произведени само 100 бройки. Според Hublot марката е предизвикала Джокович да създаде лек, устойчив часовник, достоен и за двамата партньори. В лабораторията за научноизследователска и развойна дейност на Hublot за нови идеи и материали марката изработи рециклиран композит с матово син цвят, който е направен от 25 ракети Head заедно със 17 тъмносини и 15 светлосини тениски Lacoste, които Джокович е носил през сезон 2023 (годината, в която влезе в историята с 24 титли на сингъл от Големия шлем).
Композитният материал, заедно със споена епоксидна смола от биологичен произход, предлага уникален син цвят и включва фрагменти от текстил, смесени за камуфлажен ефект. Външният вид е компенсиран с ярко жълто и ярко бял алуминиев бутон на хронографа, напомнящ за топка за тенис.
Часовникът се задвижва от хронографския механизъм Unico Manufacture на марката, който се състои от 354 части и предлага 72 часа резерв на захранването. Механизмът със самонавиване е преосмислен - отказва се от типичните месингови части и се отличава с небесносиня PVD алуминиева основна плоча и части - което допринася за по-ниското тегло на часовника. Всъщност чрез смяната на материалите за механизма марката е загубила приблизително 27% от теглото.
Освен това, за да намали теглото, Hublot се отказва от типичния сапфир и вместо това се насочва към Gorilla glass - закален материал, който е два пъти по-лек от сапфира. Логото на Джокович се вижда върху стъклото и върху осцилиращата тежест.
Часовникът се продава с две каишки: еластична каишка, която се прикрепя с помощта на сменяемата система One Click на марката, и синя каишка с велкро и алуминиев безел. Каишката тежи по-малко от 50 грама и е по-лека от топка за тенис.
Водоустойчив до 100 метра, часовникът е с композитна задна част на корпуса и е поставен в дървена дъбова кутия за часовници, произведена по устойчив начин. Часовникът се продава и със спортна гривна Lacoste и тениска с автограф от Джокович. Продажната цена на часовника е 52 700 долара.
Трябва да се отбележи, че Джокович не е новак в света на посланиците на марки часовници. Той е носил и Audemars Piguet, а по-късно беше посланик на Seiko.
Последвайте businessnovinite.bg в INSTAGRAM
Блокът вече е включен в електроенергийната система
Валутата достигна най-ниското си ниво спрямо щатския долар от март 2022 г.
Как да кандидатствате за отдалечени позиции на Tesla?